ÄNTLIGEN

Det har inte gått att komma in på webblogg på jättelänge nu!
Någon som osså har haft de problemet=??
Men de e inte de detta inlägg ska handla om såklart.
Först ska jag skriva ett bloggschema här nu så ni vet när bloggen e som roligast att läsa.

Onsdag; Om jag kommer in på webblogg.se så kanske 2 timmar bloggning
Torsdag: Om min syrra inte e hemma hela dagen kan jag ha den hur länge som helst men jag lovar er minst en timme bloggning iallafall!
Fredag: INGEN BLOGGNING ska åka med pappa på Birka Paradis och vara med Andreas och några till kompisar,om jag får tillgång till en dator på båten så kanske jag kan blogga i en halvtimme iallafall
Lördag; Bloggning på kvällen för jag kommer hem från Birka Paradis vid 5
Söndag: MYCKET BLOGGGNING!
Jag ska ta igen alla bloggtimmar under veckan så de kanske blir 24 timmar bloggning! synd att jag inte dricker kaffe hehe.

Nu vet ni att de inte kommer så många inlägg senare men kommentera ändå!

Hej svejs

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0