ARGH

En sak jag hatar med min storasyster är,.... okej massa saker men den värsta saken.
Hon har mycket mer idéer som på hennes blogg!!!
Hon får massa kommentarer jämt och jag får typ 4 stycken och hon kommer på roligare saker att skriva om än jag.
Kolla in hennes blogg och säg vad du tycker www.louizevarnamnet.blogg.se jag är rasande på henne nu!!!
Tur för henne att hon åker bil med pappa nu annars skulle de inte bli kul!
Hur kommer ni på så mycket att skriva om??
Jag kanske bara ska börja skriva dagboksinlägg men jag tycker det är så tråkigt eftersom jag får inte göra nåt kul typ som gå i stan och shoppa de får jag inte själv! jag får inte gå och fika med kompisar,jag får inte gå på grönan
Jag får bara sitta här hemma och glo genom ett fönster och spela data!
Jag längtar till på fredag när jag ska göra nåt kul iallafall.
Jag ska åka Birka Paradise med en kompis och självklart mina föräldrar

Hej svejs

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0