Ashley VS Mary-Kate

-

dom är båda otroligt snygga och rika för den delen. men vem är snyggaste och vem har snyggast klädstil?

utseende
jag skulle kunna döda för att få ash hår, det är så perfekt. men många har ju också gått och varit avis på MKs hår på den senaste tiden. nee jag föredrar den blonda före det blondröda (?) sen är ju MK också lite för smal medans ash ser mycket hälsosammare ut. vinnare i denna kategori: ash

kläder
jag älskar deras stil, den är så enkel men samtidigt så himla elegant. visserligen har dom båda blivit nämnda till sämst klädda men det beror nog på att dom inte riktigt kunde släppa sin bohem stil. men det var ju trots allt ash som slutade med bohem stilen först. vinnare i denna kategori: ash

minst skandaler
lilla MK har ställt till med många "skandaler" tex att hon haft anorexi (inte för att jag tycker det är hennes fel) plus att det ryktas om att hon använder droger. själv har jag inte hört så mycket om att ash skulle ha några speciellt stora skandaler, eller är det jag som är efter? så...vinnare i denna kategori: ash

VINNARE: 3-0 till ASH

Ash är snyggare, ser hälsosammare ut och har snyggare kläder, alltså är hon en klar vinnare : )  

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0