Bakat eller försökt...

Nu kom jag nyss från köket därför har jag inte hunnit blogga så mycket idag,
Jag bakade kladdkaka och småkakor och kladdkakan blev bra och god men småkakorna blev smörig pannkaka!!
Receptet var så konstigt så jag bara blandade lite och de blev typ pannkakssmet med för mycket smör hihi.
Men nu ska jag skriva lite mera om min dag istället.
Det var purjolökssoppa till lunch som inte är världens höjdare precis men ja ni vet skolmat.
Sen så slutade vi 1 så jag gick hem direkt och bakade.
Tidigare i skolan hade vi 1 nationellt prov i matte som var jättelätt!!
Sedan så kom jag just på att blondinbella pratar väldigt fort nästan jämt men de e inge klagomål men är de nån mer som tycker så`? Nu har jag sett henne 4 gånger på tv och 3 gånger i tidningen!


Nu måste jag gå


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0