Bästa serien

Nu när jag fått 100 nya besökare så måste jag skriva ännu en gång om mig.
Men det var absoult inte det detta inlägg handlade om!
Min favoritserie heter Flyg 29 saknas och går varje vardag på barnkanalen klockan halv 6.
Den är ingen töntig jävla tecknad serie som alla tror för att den går på barnkanalen-
Såhär ser fodralet ut på DVD men den säljs inte i sverige.

Den handlar om några ungdomar som skulle till en klassresa i ett flygplan men planet kraschade  och de måste hjälpas åt för att överleva o de kommer på nya saker hela tiden men inget fungerar så bra....

Har du sett den=???? Vad tycker du? Eller du kanske har ett syskon som gillar den?=


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0