Birka paradise Del 2 Hemresdagen

Idag vaknade jag på hytten klockan halv 9 och jag gick o åt frukost men jag var inge hungrig så jag åt lite lite.
Sedan så gick jag runt lite o såg andreas vid poolen men jag pallade inte bada så jag gick till hytten.
I hytten så hämtade jag en 100 lapp så jag kunde köpa nåt elr spela bort.
Och jag gick runt lite men sedan så hade jag inge att kolla på så jag gick till en spel automat och stoppade in en 100 lapp och spelade på den och jag bara satt där i typ en halvtimme o tänkte inte på hur mycket jag blev av med så jag bara spelade vidare och helt plötsligt stog de att jag hade vunnit totalt 300kr i automaten!!!!
Så jag tog ut allt o de var skitmycket mynt eftersom de var ju bara enkronor och femkronor och tiokronor
Sedan så gick jag till Tax.Free//shoppen heter så och kollade på en väska elr så och då så träffade andreas mormor och mamma mig så de sa att andreas undrade vart jag var så jag ringde honom o då kom han  ner till shoppen och vi gick till tax-free o kollade lite o andreas köpte toblerone.
Sedan så gick vi och satte oss i hans hytt tills vi kom på nåt att göra.
Sedan kom vi på att vi kan kolla om de e några roliga folk ute o röjer.
Men de var de inte så vi spelade lite på automaten bara och sedan skulle vi äta lunch.
Jag åt oxfilé med pommes och bearne´sås men den var inge god men den var billig så de gjorde inget 75kr
Sedan när klockan var 4 så gick jag till hytten o packade ihop och sedan så gick vi till tåget.-
Och på tunnelbanan och bussen så träffade vi andrea och hans föräldrar igen så vi snackade lite.


Vilken väska gillar du mest


Fråga: Hur mycket tror du att jag slösade bort på spelautomaterna?? Ledtråd: det är över 100kr

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0