BOORING

Idag var de nog den tråkigaste dagen på detta år den var tråkigare än alla måndagar hittils!
Först hade vi tråkigt nationellt prov som jag inte klarade eftersom jag e så jävla  dålig på matte fast lärarna säger att jag har mattehjärna och jag tycker att jag har en idiotisk hjärna som ni ser så är jag sur nu därför skriver jag ganska många fula ord i texten!
Sedan tycker jág de e dåligt av lärare att klaga på andra när de inte e den som  gjort nåt som min kompis vi hade gjort exakt samma fel på proven och så skyller vår fröken på henne och inte mig!! Snacka om taskigt
Eftersom jag inte e självisk så tycker jag inte att allt måste handla om mig att jag alltid ska ha rätt och så.
Sedan ska jag skriva till er vad jag har för läxor så får ni se om man kan ha tråkigare!
Jag tror inte ens att ni orkar läsa denna text men jaja,

Mina läxor
Till Tisdag¨ Hem matte 21 en jättetråkig matteläxa
Till Onsdag Ryssland läsa om 6 sidor!!! Jag får inte ens in en rad i huvet!!
Till Torsdag Veckans ord bästa läxan bara skriva ord och berättelse!
Till Fredag Engelska glosor 40 st ungefär och meningar

Fattar ni nu vad jag menar?
Nu ska jag spela rebubbled och sims och sen måste jag plugga!!
BLÄÄ och min syrra kallar mig plugghäst hon kan drömma vidare...

Ha en trevlig dag

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0