Del 1 Birka Paradise resan// Utresan

Jag och pappa åkte kommuinalt till Båten och vi som aldrig åker kommunalt virrade bort oss lite haha.
Men de gick bra till slut och när vi kom fram till själva incheckningsgrejen så såg vi nästan bara vuxna asså inte precis 20-23 åringar om man säger så men ni fattar säkert vad jag menar.
Sedan så fick vi stå i en kö när vi checkat in o då var de typ 1000 personer där med stora resväskor.
Men klockan kvart i 6 så kom vi in i båten o då kom man nästan ingen vart eftersom allt folk men efttersom jag är så liten så  kom jag fram i hissen först så de var inge problem.
Sedan när vi precis kom fram till hytten så ringde Andreas och undrade om vi kunde göra nåt för han var osså på båten, men jag skulle gå och äta så vi kunde inte göra nåt just då.
Sedan gick vi till smörgåsbordet och åt men de var inge gott o jag gillar inte smörgåsbord men detta åt jag::
Kycklingfilé med nån slags potatis och sedan åt jag marängsviss till eftrerrätt o till de drack jag sprite.
Och sedan när jag skulle hämta en macka så mötte jag Andreas i kön eftresom han skulle hämta en stor köttbit som han älskar verkligen! Han skulle kunna äta upp en hel oxe om han kunde det hahah.
Men när vi ätit så gick jag till hans hytt o vi kollade på Lets´dance och snackade lite och sen efter typ en timme så ringde pappa o vi mötte honom utanför dansbanan eftersom han letade tjejer han kunde dansa med haha.
Han hittade en 40:åring som han dansade med och sen skulle hon typ gå men han är 50år så ja de passade ej ihop precis men hon var snäll och såg ganska fräsch ut om man jämför med andra 40åringar på båten.
Men ja de dansade bara så spelar roll men nu skiter vi i min pappa för detta handlar om min resa inte hans.
Men sedan så gick jag och ante runt lite och sen så mötte vi på några fulla 20åringar i hissen och de var skitroliga!
Sedan så gick vi tillbaka till hans hytt för Antes brorsa ville nåt så vi gick dit och sedan så var klockan 11 och då var det disco så vi gick dit upp på plan 10 där discot är och vi kollade på discot men de var inge kul så vi gick runt lite bara och sedan så gick vi bara runt och köpte några drinkar och spelade på spelautomaterna.
Sedan kollade vi lite på karaoken men ingen e rolig så vi gick runt lite till.
Och sedan en lite läskig sak jo typ vid 1 när vi skulle åka till nåt ställe o möta några vi träffade där då gick vi in i hissen och då var de 2 från ett annat land turkiet tror jag och de slog till en kille i hissen för att de släppte in oss men ena killen visade hans leg och han var polis då blev den andra killen förbannad o tappa glaset och slog till killen så vi gick ur hissen. Men ni ska inte tro att båten e en slagsmål båt för de kan den bli om man dricker föör mycket som vissa ungdomar gjorde!
Sedan klockan 2 så gick vi och la oss.

I nästa inlägg kommer de om på dagen nästa dag. Men tiden går så fort och man ångrar att man inte gjort vissa saker så gör allt ni vill på båten för  annarskommer ni få ångest!

Jag hade ingen kamera med mig så jag kunde inte ta några bilder annars skulle jag lagt in såklart.
Nu kommer några modeinlägg emellan för jag måste vila händerna!!!

Orkade ni läsa allt? Tycker ni att de var intressant att läsa vad en 11åring gjorde på birka paradise?? SKRIV

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0