Fler besökare

Nu såg jag precis på bloggen att mitt dagboksinlägg har lockat besökare!
Jag ligge 10:a på webbloggens lista!! tack

Nu ska jag skriva om min dag hittils jag kommer nog skriva ett till senare ikväll!
Ante och hans mamma ringde på och vi drog till stan och kollade på trummor till ante.
Han köpte några som kanske inte var skitsnygga men de blev bra ljud!
Sedan så städade vi hans garage eftersom de skulle bli en replokal där!
Senare när de var lite mer städat... så packade vi fram trummorna och han provspelade och de lät ganska bra.
Sedan så provade han och hans brorsa att spela med gitarr och trummor och de lät ännu bättre!
Sedan så åkte vi till vivo och köpte lördagsgodis och träffade hans pappa.
Sedan säger jag väldigt ofta hehe men de gör inget hoppas jag!
Efter vi handlat lämnade dom av mig hemma för att jag skulle komma hem och passa farfar eftersom min syrra inte orkar det och därför får jag ta skiten!!
Sen skulle ante äta middag och sen komma till mig och jag väntar på honom,
Jag ska nu skriva vad man måste GÖRA åt farfar när han är barnvakt!

Laga middag
Prata gubbprat
Kolla på trista pensio program!
Lägga sig tidigt!

Jag tror jag går ner i källaren ikväll och kollar på tv där istället.
Eftersom mamma och pappa är borta och louize lika aktiv som alltid så får jag göra allt!
Senare ikväll ska jag skriva om vad jag har gjort nu på kvällen!

Men  nu måste jag laga middag så
Hej då!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0