Glad Påsk och god morgon

Nu är jag tidigt uppe eftersom jag e sugen på påskägg o kunde inte sova.

Nu ligger jag HÖGST UPP på listan i webblogg!!!

Jag trodde de aldrig eftersom jag har en så trist design!!

  • sessan11
  • värsta grymma tjejen: SM- guld edition
  • F a s h i o n g i r l
  • - MARIAS LILLA BLOGG - fotoflickan
  • KiwiQue
  • missawesomeness
  • FOTOFREAK
  • The Madde
  • Maigiz
  • Ultimate Nicole
  • Bianco
  • maria
  • MODIGH
  • prototype
  • -.-
  • Jag och Karl
  • Caroline Lidman
  • jamtlandspower
  • Kajsas blogg
  • Julia af Ekenstam.
  • .
  • paulas blogg.
  • mayflower
  • Thoralf Alfsson
  • Zaaurah
  • Ninast
  • `
  • pennyjenny
  • Alexandra's favoriter
  • Linniee
  • Kattis såklart!
  • No sex, no drugs, no life, no love
  • Maddes mode
  • *Nicolsans Blogg
  • ♀Elin ♥ Daniel ♂
  • Rebecka
  • F I X Y O U
  • mignonette
  • L.
  • vad hände?
  • Imagine
  • iikffourteen
  • Antigon
  • fashionabelt
  • Linnea
  • emma nygren.
  • T
  • lifeandstyle
  • sabinakarlsson
  • Gabrielles
  • Jäss.
  • Elsas mode
  • josefins
  • dagbok av en leopard
  • .
  • Bobbie
  • -MADOFI-
  • cillenl
  • lenjangel
  • hassel
  • Nu ska jag gå egenom exakt varenda blogg som står i listan på blogg.se och webblogg.se

    Vakna om ni vill läsa nåt kul!


    Kommentarer

    Skriv något snällt här:

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

    Din bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0