Godis röstning

Den går ut såhär..
Jag kommer skriva ut olika sorters godisar och du ska säga vilken du gillar mest!
Sedan så i helgen ska jag prova dessa godisar och se vilka som e godast!
Så jag vill se hur olika smaker ni har därför gör jag denna tävling!
Den håller på till lördag!
RÖSTA PÅ!

Du röstar genom att skriva ditt namn och din bloggadress och ditt favoritgodis nr och sen skriver du vrf just den godis sorten ska vinna tävlingen!

ALTERNATIVEN
1 Geisha
2 Riesen
3 Bubblizz
4 Hallon och lakrits skallar
5 Dumle
6 Ferreri bilar
7 Rollo
8 Snickers
9 geléhallon
10 Polkagrisar


Skriv din egna lista i kommentaren!! Så skriver jag på lördag vilken godis som e populärast!!min favorit är riesen!!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0