Inga skor

Jag skrev ju aldrig hur de gick när jag kollade på skor till jumpan så jag gör det nu istället.
Vi åkte med bilen till barkarby och kollade på stadium,dinsko,skopunkten,intersport men hittade inget.
Först så hittade jag ett par svarta snygga lacoste som kostade 799kr o var skitbra trodde jag men när pappa hållde i dom så såg han alla småsaker som alla missar som alltid och denna gång så  såg han att någonting i sulan hade redan gått upp och att den var för lätt att ha på sig och sen började han klaga på de som jobbade som alltid!
Och där står man och skäms för att han står o gnäller om  hur dålig kvalité de var och blablabla.
den såg ut såhär fast var svart.
Sorry om bilden e liten men jag hittade ingen större bild tyvärr men den får duga.
Hoppas ni orkar läsa all text bara.
Tycker ni att jag skriver intressant,tråkigt,roligt,bra,intressant?
Men nu ska jag fortsätta kolla på filmen.


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0