Jag vill

Dessa saker vill jag ha på bloggen som småsaker:

en chatt
omröstning om röker du? alternativ ja nej feströker.
statistikmätare.
låt Alicia Keys No One i bakrunden.

Sedan vill jag att själva bloggen ska ha dessa bilder:

Dessa 2 bilder bredvid varandra på headern och sedan ska de stå Sessan i svart kursiv stil.
Det ska även stå följ med in i min värld under i mellanstor text på headern.

Min textstil i själva inläggen ska vara liten fast man ska ändå se vad som står och sedan ska den vara svart.
Sedan där man kommenterar de kan jag fixa själv men jag vill att profilbilden blir stor för jag ska sätta in en annan bild där.
Bakrundsfärgen på bloggen ska vara den bruna färgen som på www.louizevarnamnet.blogg.se

Dena information är till yasmina som skulle försöka hjälpa mig med min bloggdesign.

Hoppas ni orkade läsa allt! och säg gärna vad ni tycker om mina idéer,

Jag mejlar mina inloggningsuppgifter till  dig nu yasmina!!

Nu ska jag försöka fixa lite saker på bloggen och sen ska jag ta bort klockan och vet någon hur??

Kramis sessan

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0