J.Lo "Jag blev gravid naturligt"

J.Lo: "Jag blev gravid naturligt"

2008-03-25 12:14 Latinodivan hävdar att hon inte tog hjälp av provrörsbefruktning

Som Starlounge tidigare rapporterat har det ryktats om att Jennifer Lopez blev gravid efter en lyckad provrörsbefruktning - men själv hävdar hon att tvillingarna Max och Emme blev till på alldeles naturlig väg.

Ryktet om hjälp på vägen startade efter att latinodivan försökte bli med barn under en längre tid utan att lyckas. Trots att hon prövat allt ifrån att tillbe fruktbarhetsgudinnan, att lägga om sin diet och att till och med ha vänt sig till Scientologkyrkan hade ingenting hjälpt.

Men J.Lo själv hävdar att det tillslut fungerade på naturligt sätt.

- Det var naturligt. Vi gjorde ingen provrörsbefruktning, som jag vet att det stod i tidningarna, säger hon till tidningen People.

- Alla antog det eftersom det var tvillingar. Men jag sa hela tiden samma sak när reportrar frågade när vi skulle ha barn: "När det händer naturligt, antar jag".

- Och det var då det hände. Det var en överraskning för oss, berättar hon.

Den 38-åriga sångerskan erkänner att hon innan graviditeten ibland oroade sig för sin stigande ålder.

- När man blir äldre, tänker man; "Det här med barn kanske inte är något för mig".

- Jag visste att det inte var något fel på mig, jag visste att jag kunde. Djupt inom mig ville jag verkligen. Men efter ett, två, och tre år av försök började man fundera...

Nyheten är från msn.se


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0