Kom just hem

Hej bloggen!
Nu kom jag just hem från Vällingby,jag var där med ullis och vi kollade i nya shoppingcentrumet.
Vi gick in i alla möjliga affärer som Zara,Mango,TopShop,ginatricot och några smyckesaffärer,
Jag köpte en rosa cardigan för 99kr på ginatricot till mig och sedan så köpte jag en lång stickad koft tunika till mig och louize eftersom vi har samma storlek på tröjor och sånt. Det är bra för då k<n jag ta hennes kläder hehe.
Men de e inte gratis att ta hennes kläder för de kostar 50kr per dag,
Men tillbaka till shoppingrundan med ullis då.,
Sedan när vi hade shoppat och svettts upp för alla trappor så gick vi till donken.
Vi var väldigt hälsosamma eftersom båda vi tog en ceasarsallad meny med cola eftresom jag har inte druckit cola på skitlänge och jag var så sugen och sedan så är det ju fredag men jag kanske skulle ha tagit vatten till eftersom jag kommer dricka hur mycket läsk och drinkar ikväll på Birka Paradise. Ni vet säkert,ni som åkt Birka Paradise.
 Alkoholfria snygga drinkar är bäst på Birka Paradise!!!

Om du är intressarad av drinkar elr är bartender så borde du kolla in denna blogg www.drinkit.blogg.se

Ha en trevlig helg!


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0