Lite frågor till mig själv:)

 Hur gammal är du? 11år  och fyller 12år i september

Vad är dina intressen? mode,kändisar,bada,sola och bilar och båtar, Lite blandade intressen har jag:)

Vad heter dina bästisar? Andreas och Vanessa

När startade du bloggen?  någongång i Januari fast då hade den ingen design eller nåt och jag hade 1 besökare


Vad är ditt nya tema för denna månad? dagboksinlägg och massa mode och frågor

Vad är temat för bloggen? Något man ska ha specialriktat för bloggen under månaden sedan byter man tema
  varje månad

Hur kan man kontakta dig? på mejladressen [email protected] eller bara i kommentar rutan

Hur många besökare är det högsta du haft? 230 st och de var igår!!!
 
Vad tycker du om dina läsare? Mina läsare är väldigt snälla och trevliga o de skriver inte massa skit  till mig bara för att jag e 11år och de fattar att man inte kan skriva som en författare när man går i 5:an!
Fast jag tycker jag skriver ganska bra ändå, inte  för att skryta!

Vilka bloggar känner du ägarna på: www.likesusan.blogg.se www.mando96ananas.blogg.se www.andreasmotorsport.blogg.se sedan så inga fler men jag har träffat massa nya trevligt folk av webblogg.se och blogg.se:)

Hur kan man beskriva dig som person?  snäll,trevlig,omtänksam,påhittig, har bra stil,

Sedan vet jag ju inte vad andra tycker om mig och ni kan inte se min stil eftersom jag inte får lägga ut bilder på mig


Nu vet ni lite mer om mig och bloggen!!


Kram


Kommentarer
Postat av: Victoria

Ha en trevlig dag! 8)

2008-03-23 @ 13:37:36
URL: http://fameislessthaninfamy.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0