Nyheter. Britney bråkar med lillasyrran

Spears-systrarna i storbråk

2008-03-20 12:26 Britney till Jamie Lynn: "Jag var åtminstone gift när jag fick mina barn"

Britney Spears har som bekant slutit fred med sina föräldrar och sågs så sent som i tisdags ute på en enkel familjemiddag med pappa Jamie och mamma Lynne. Men det är värre med relationen till gravida lillasystern Jamie Lynn.  

Britney och den 16-åriga tv-stjärnan har inte setts tillsammans sedan den 7 oktober och enligt veckotidningen Life & Style är osämjan mellan systrarna Spears total efter ett storbråk över telefon. Samtalsämnet? Jamie Lynns chockerande graviditet.  

I december berättade Jamie Lynn för hela världen att hon och till- och frånpojkvännen Casey Aldridge väntar barn ihop, men insiders avslöjar att Britney, som haft tillräckligt med egna bekymmer och sin psykiska ohälsa, först nu börjar inse vad som händer med lillasystern.  

- Nu när hennes mediciner börjat verka är det som att dimman har skingrats. Och Britney känner sig väldigt sårad, säger en välinformerad källa till Life & Style och syftar på att popstjärnan fick reda på graviditeten genom media.  

Enligt källan har Britney försökt att återuppta kontakten med Jamie Lynn, men hon har mötts av kalla handen varje gång - och när de talades vid på telefon i början på mars utbröt ett storbråk.  

- Britney frågade Jamie Lynn om könet på barnet, men Jamie Lynn vägrade berätta, säger källan och avslöjar att storasyster Spears blev rasande:  

- Allt du har, varje krona, varje fan, allt är tack vare mig. Du skulle inte ha någonting om jag inte hade jobbat arslet av mig. Du skulle bara vara ännu en gravid tonåring från Louisiana. Jag gav dig allt och du bara kastade bort det! ska Britney ha vrålat.  

Och för att ytterligare såra Jamie Lynns känslor, påminde Britney henne om att hennes barn kommer att födas som oäkting:  

- Jag var åtminstone gift när jag fick mina barn!  '


Såhär fin kan man inte länge vara i holywood!'

 De här var länge sen för brittan och jamie.
Nyheterna från msn.se


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0