Om mig

Jag heter sofia och kallas sessan och är 11år och bor i stockholm.
Jag gillar att skriva och vara med kompisar  och sedan gillar jag bilar och båtar.
Och självklart älskar jag mode och att shoppa!!!
Mina favoritfilme är Just like Heaven och a cinderella story.
Jag har haft typ 5 bloggar.
Den första sessan11 var på blogg.se o den var jättepopulär fast jag hade ingen speciell design då hade jag 500 per dag och nu typ 100 per dag.
Sedan hade jag en till med samma namn och den blev jag nöjd med men jag ville byta till webblogg.
Och nu har jag¨2 på webblogg och 1 på blogg.se
Mina favoritbloggar är blondinbella och stina-lee o junitjej.
Mitt favoritsnacks är nötter av olika slag.
Mitt favoritställe att vara på är Birka Paradise med någon rolig kompis
Det är kul med pappa osså men då kan man inte göra samma saker som med en 11åring precis hehe-
Jag kanske ska prova att åka på viiking line osså så då ska jag skriva vad ja tycker är bra o dåligt med båda båtarna.
Men nu måste jag hoppa in i duschen-


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0