Pallar inte mer

Nu orkar jag inte blogga mer på ett tag asså
Jag har bloggat i 9 timmar nu så jag ska bara spela lite data och sen hjälpa till med maten och äta middag.
Vad ska ni göra ikväll?
Det  blir ingen resturang eftersom farfar kom hit och då ville pappa äta fläskfilé hemma istället
Men de e gott okså.
Fast de e dubbelt så mysigt att äta på resturang liksom
Men nu ska jag ringa andreas och kolla vad han har för sig.
Hej då
:
jag kommer nog blogga 19:30 igen senast om kvällen tv, inne och ute lista,hissa och dissa o massa annat skoj.
MISSA INTE DET!
hej då

Kommentarer
Postat av: andreas

jo jag fick lite godis inte så gott mwen men jag har ett record idag jag har fått 12 besökare tack vare dig

kramis

2008-03-22 @ 18:23:40
URL: http://andreasmotorsport.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0