Påsklov=onödigt

image31Jag tycker att Påsklov är så himla onödigt!!!!!!
Det enda jag gör på påskloven är att vänta på att skolan börjar eller att någon kompis ringer o vill göra nåt.
Annars sitter väl jag bara och bloggar och lyssnar på musik.
De enda loven som borde finnas är Jullov o Sommarlov.
Nu tänker ni säkert såhär:: Ähh Okej?? Alla hatar väl plugget elr har jag fel? Men ni får säga vad ni vill!
Okej.,prov e inte skoj om man inte orkar träna till det.
Okej jag erkänner en hemlighet för er:: Jag är bätttre på svenska och engelska än min syrra
Kolla bara på de min syster skrev på sin blogg:) Ni som läser hennes blogg vet ju vad de står i hela inlägget.


Eftersom jag är så skoltrött, så har jag bett min syster läsa min engelska bok som jag ska ha läst klart tills efter lovet haha visst är jag fräck.Jag  måste erkänna att det är lite pinsamt att sin egen lillasyster är bättre på engelska än mig själv. Men aja sånt är livet man kan inte vara bäst på allt. Så istället sitter jag nu och bloggar.
Det skrev min storasyster på sin blogg idag när jag översatte hennes bok på engelska som hon ska läsa

Kommentarer
Postat av: S A R A

haha XD de e alltid bra att va bra på engelska jue ;) fast jag tkr inte klov är onödigt...

2008-03-26 @ 19:30:13
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0