Recept Min specialare

Min specialare passar på festen som förrätt eller bara en mysig frukost.

Du behöver
2 skivor ost (vilken ost som helst)
oregano
vitt rostbröd
smör asså bregott eller lätta elr vad du nu äter  (inte margarin elr sånt smör)

Gör såhär:
Ta fram allt du behöver
Lägg de vita rostbrödet i rostmaskinen och vänta
När de hoppar upp så brer du lite smör på mackan
Lägg  på osten
Sätt in mackan i ugenen om du har gott om tid eller micron om du har bråttom
Den ska vara inne så att du ser att osten bubblar,
Ta ur mackan och lägg den på ett fat och strö över oreganon.
Plocka undan alla saker och ta fram bestick och börja NJUTA AV GODA MACKAN!!

PS: Ät inte denna macka varje dag mer som fest eller helg tillfälle.
Den inehåller mycket kalerier och fett,

DS: Receptet är skriver själv o du kan inte hitta de på nätet nån annanstans så om du vill lägga in de på din blogg så skriv såhär innan du börjar lägga in det:
Receptet hittat på www.sessan11.weblogg.se skriver du då

Nu ska jag njuta av denna macka!

Hej då

Kommentarer
Postat av: Petra

Thanks :)

2008-03-24 @ 18:23:59
URL: http://vardagsbekymmer.blogg.se
Postat av: Majken

åh detdär brukar min familia göra varenda fredag till lets dance, supergott verkligen!
tack så jättemycket för komplimangerna :)
ball header du har.
kram!

2008-03-24 @ 18:28:27
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se
Postat av: Majken

vad kul! :) det skall jag definitivt göra!
kram på dig :)

2008-03-24 @ 18:49:52
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0