Shopping

Nu gjorde pappa mig glad eftersom han blir bara glad om jag hittar på nåt att göra och jag kom på att jag måste ha ett par nya jumpaskor till jumpan eftersom mina gamla ville jag ha úte eftersom de var så snygga.
Hur är era pappor om du nu inte har flyttat hemifrån som typ alla här har.
Vart tycker du jag ska handla jumpakor?
Jag har storlek 36-37 så ni vet.

Stadium eller intersport?
NK eller nilson?
dinsko eller skopunkten?

Jag vet inte vad jag ska ha!!!'

Så nu måste jag gå och klä på mig men jag bloggar igen i eftermiddag

Hej svejs alla underbara läsare!

Och jag har märkt en sak: inte en av alla mina 260 läsare har skrivit något dumt till mig fast jag inte e så stor.

TACK


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0