Sjunga

Jag vill sjunga!! Jag älskar att sjunga!!
Jag kan sjunga hoppas jag!!'
Men vissa säger att jag kan de så vi säger att jag kan det
Jag älskar att sjunga o vill det nu!
Men jag vill köpa singstar pop för jag gillar inte att sjunga svenska låtar!
Dom e så lätta och sen hör man sin röst så bra på svenska och de låter mycket bättre på engelska
Jag vill börja på sångpedagog men jag tror jag e lite liten 11år o de kostar typ 10,000 per lektion med en privatlärare!
Nu längtar jag till nästa vecka för då ska jag åka birka paradise med föräldrarna o träffa sötnosen där
Jag saknar honom och om jag kunde sjunga kunde vi göra ett band för han e skitbra på trummor och hans brorsa på bas och om jag kunde sjunga kunde de bli ett skitbra band!

Jag vill kunna sjunga sóm henne på videon!

Men jag får öva lite mer på singstar då

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0