Små fixat lite

Som ni ser så har jag fixat lite småsaker i bloggen.
Jag har bytt namn på olika saker och sedan har jag tagit bort lite text som var högst upp i vägen men jag hittade inte den raden som e där nu men den får vara för de gör inget hoppas jag?
Sedan har jag tagit bort statistikmätaren eftersom den ändrades  aldrig och så och sedan så kom bara texten där uppe hela tiden men jag skriver ju alltid till er hur många besökare jag haft så jag behöver egentligen ingen sån där mätare.
Nu ska jag skriva lite mer roliga saker och sedan några dagboksinlägg om igår och så,
Denna blogg är full med nya idéer hela tiden! Aldrig en lugn stund när man har denna blogg!
Om någon skulle ta över denna blogg så skulle den personen få skriva 50 inlägg varje dag.
För jag har liksom som en vana att jag ska skriva 50 inlägg och besöka minst 300 bloggar om dagen.
Mitt motto är: skriv aldrig för lite bara för mycket.
Men nu ska jag nog stressa på pappa så att han åker någongång och nu är min dag förstörd igen!
Nu skulle min syrra med okså. NEEEEEEEJ!!!!!!

aja nu måste jag övertala pappa

Kommentarer
Postat av: Jonna

snygg header:)

2008-03-24 @ 11:00:17
URL: http://JONNAat.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0