Snart kommer de alla väntat på!

Jag ska skriva som ett föredrag på datan om rökning!
Det kommer komma massa bilder och text men de e ganska stor och tydlig text så ni komer orka läsa¨.
Jag skriver detta eftersom alla vet inte hur farligt det egentligen är att röka!
Och de som är i min ålder ´(11-14år) som röker kan dö bara när de är 20!!
Så man ska aldrig röka för att impa på någon då har jag ett tips!
Köp chokladcigaretter i godisaffärer eller tobaksaffärer med invandrare som ägare för svenska säljer inte sånt men ialafall du köper chokladcigaretter och sen t,ex när cooola gänget går förbi så stoppar du i den i munnen och sen efter så äter du upp den!! då blir du mätt,är cool och får lite godis i dig!!
Men de kan ta ett tag innan jag skriver eftersom de e ganska jobbigt och ni kommer ju få vänta en dag typ men ¨dan efter så skriver jag säkert 100 inlägg som vanligt.

(Hittade ingen bild på de eftersom godiset säljs bara i tobaksaffärer av de från turkiet.)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Hehe, det där med chokladcigaretter var bra !!

2008-03-24 @ 09:34:21
URL: http://aikmansgirl.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0