Tack:)

Nu blir jag bara jätteglad på morgnarna istället för uttråkad tack vara er och bloggen:)
De flesta vill bara tjäna pengar och få besökare men jag gillar att träffa nya människor på bloggar eftersom de är alltid så trevliga elr iallafall mina, inte en enda gång har jag fått en elak kommentar som såhär:

Min syrra brukar alltid säga:

Du e för liten för att ha blogg!!!!
Du ska inte ha de du kommer bara få problem sen!
Du kan fan heller skriva!

Så säger hon! Håller ni med mig eller henne??


Kolla in hennes blogg o se om den e så mycket bättre o säg vad ni tycker ,vem av oss skriver roligast o så.
Besäk henne här:  www.louizevarnamnet.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Kia

det är du själv som bestämmer om du är för liten eller inte, hur gammal är du? :)

2008-03-25 @ 09:50:36
URL: http://ChocolateTherapy.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0