Toppendag

Ígår hann jag inte skriva vad jag hade gjort så jag gör det nu istället!!
Jag cyklade 4 mil totalt jag cyklade i 6 timmar.
Sen så messade andreas mig och undrade om vi kunde cykla och jag sa okej.'
Så vi cyklade till olika parker och snackade typ hela tiden och jag  tänkte på en sak asså med honom har man alltid nåt att snacka om men med mina tjejkompisar kommer man aldrig på nåt att snacka om!
Sedan så var jag med honom typ från 4 till 7.
Och sen så skulle jag hyra film då fick jag ett tugummi på köpet!!
Snacka om turdag va?`
Men nu ska jag snacka om vad jag vill göra idag eftersom idag är de söndag och imorgon är det skola.


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0