VAD TYCKER NI?

image1188
Nu har flätorna kommit tillbaka. Jag tycker det ser så roligt ut när vuxna har flätor för de ser lite ut som pippi.
Men det är roligare än folk som bara har ett hängande hår.
Vad tycker du? Hiss eller diss?
Jag ska göra en hiss och diss lista sen men jag behöver er hjälp så om du t,ex skriver:
Jag tycker inte om Persbranths nya film denna vecka men jag tycker om att de e modernt med flätor.
Så och sen kommer jag samla ihop allas saker till en hel lista sen och jag kommer göra en egen osså.

/// sessan

Kommentarer
Postat av: S A R A

hiss , jag tkr flätor är snyggt :)

2008-03-24 @ 14:25:31
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0