Veckans nya vana

Min nya vana är att lyssna på musik innan jag somnar och drömma om att det är jag som sjunger.
Men jag sjuger ganska bra bara att jag är för liten för att söka till idol och jag  suger på att komma på låtar så jag kan inte vara med i lilla melodifestivalen heller´
Man ska inte vara under 14 år!!! Då är livet tråkigt som mitt jag sitter bara hemma hela dagarna och chattar och bloggar för jag får inte åka tilll stan och shoppa heller
Jag får INGENTING!!!
Säg något som är dåligt med att vara över 15??
Jag kan bara sjunga fina låtar typ  molly sandén varning men jag vill sjunga som Avril Lavinge,kelly clarkson asså rock men inte hårdrock.
Tänk om man kunde sjunga vad mycket man skulle kunna göra typ sjunga på farmors kalas och så och göra folk glada på skolavslutningarna!!!
Det känns som att jag inte kan något men jag kan  ganska mycket,
Detta är jag bra på:'

Trösta folk och göra dom glada

Skriva och berätta saker

vara trevlig och artig mot fint folk

jag har bra stilkoll på mode och sånt

Jag är bra på att veta hur mycket man ska göra av med pengar och inte slösa

Jag är ganska dúktig men kan inget jag vill kunna!

Känner någon igen sig?

Nej nu ska vi vara glada så jag skriver om mode istället


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0