Om mig

Hej på er.
Jag heter Sofia och är 11år och fyller 12år den 9 september.
Jag bor i Stockholm men inte i innerstan.
Mina intressen är att shoppa och blogga,mode och att vara med mina kompisar.
Min favoritmaträtt är grillad oxfilé med bakad potatis och bearnésås.
Mina favoritämnen i skolan är alla utom idrott,religion.historia,matte.
Jag har en storasyster som heter louize och är 16år gammal samt 2 föräldrar som är 50år.
Mina favoritfilmer är mysteriet på kyrkogårdsön och titanic och alla MK&Ash filmer.
Mina favorit-tv-kanaler är 5:an och Z tv.
Bloggarna jag besöker oftast är nog blondinbellas o mina kompisars.
Mitt favoritdjur är kattungar
Men nu måste jag fortsätta med designen men vi hörs-image3

Denna fakta är till för er som är nya läsare och inte vet nåt om mig.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0