Ä du emo?


Jag tänkte skriva ut ett test här så kan du få reda på om du e  emo eller inte.

Utseende
( ) Har oftast svarta kläder
( ) Har alltid svart mascara
( ) Lyssnar ofta på Tokio Hotel elr liknande band
( ) Gillar inte sitt liv
( ) Har haft en nära vän som tagit livet av sig och du är jätte ledsen och gråter vaje da när du tänker på den personen,
( ) Har svart elr lila elr grönt hår
( ) Handlar ofta på punkaffärer
( ) Byter frisyr till t,ex grönt hår lite då och då

Beteende
( ) Skiter i skolan
( ) Bästa ämnena i skolan är rast och musik
( ) Mår illa av att bära rosa (ljusrosa inte punkrosa)
( ) Hatar ljusa färger

Prova testet om du skriver att du tagit de av mig www.sessan11.webblogg.se

Fler test kommer strax.... Håll utkik

resultat för mig: Jag hade inte en enda i kryssad!

Tycker ni om mina test? Isåfall kan jag skriva några til.

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0