ÄNTLIGEN

Nu äntligen funkar de att logga in på webblogg.se!!!! Jag har försökt i timmar hela veckan!
Men bara för de så har jag inte tid att skriva just nu eftersom jag har 6 läxor som jag ska göra nu så jag slipper göra de resten av dagarna för om jag gör alla på en gång så slipper man alla under veckan!
Vet ni vad min frökens april skämt var idag?? Nåt jättebra ialalfall!
Hon sa att de var de sista nationella provet och de var skiiitsvårt och sedan efter en halvitmme sa min lärare såhär:
Eller hon sa inget hon skrev på tavlan: Lirpa Lirpa! Jag bara men ÅÅÅÅÅÅHHHH jag hade kämpat i onödan!
Jag gjorde alla uppgifter och hon sa sen Nej nu slänger vi 9:ans nationella prov!!!

Tänk jag gjorde min syrras nationella prov och kunde alla uppgifter
men de var svåra!

Tycker ni att de skämtet var roligt?? Eller taskigt? Vad har du råkat ut för april skämt idag?


Kommentarer
Postat av: susan

hahahahaha kicki gjorde så på oss också :]
fett roligt assåe :D

2008-04-01 @ 18:48:49
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0