Är de inte hemskt?

image2080
Tv4 ekonminyheterna. Blogg,se hotas av stäning. Det värsta vi bloggare kan få veta. Vad kommer att hända med oss? Kommer vi att får börja om på nytt? Det blir bara en massa problem på blogg.se nu, kan inte nån som har bättre koll på det här, köpa upp företaget och få det i balans igen. Jag har kontaktat blogg.se och frågat om det bara är rykten eller inte.

Dem hotas att lägga ner för att Rafiq Charania (?) kräver mer pengar i ersättning, herregud det blir bara problem här, vad händer sen? En stämmning. Jag tror att blogg.se kommer att stängas ner och jag vill inte det, men jag tror det. Vad tror ni?  om det här är sant får man leta efter en bloggsajt som man kan använda.  Tips nån?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0