Bio och rolig dag!!! Eller jag menar Skitrolig dag!!!

Nu kom jag precis hem från bion med vanessa,alice,madde,klara.
Vi såg hereos typ elr vad den heter,,den var ganska bra men lite mycket sciense fiction.
Vi köpte snacks,popcorn,cola som vi delade på alla 5 för de e ju fredag!!!
Sedan så lekte i sminkstudio på kicks med bögen elr han var där men inte med oss.
Jag spelade in en video som jag inte får lägga in här för alla mina kompisar men skulle gärna göra det:)
Den är så jävla roilig att man skrattar varje gång man ser den!
Hoppas de blir lika skoj nästa vecka!!!
 Vad såg du sist på bio?

Kommentarer
Postat av: S A R A

hmm ingen aning vrf hon la ner den kanske var ngt fel, för nu funkar den iaf :)
senaste filmen jag så var nog.. förtrollad :) kram

2008-04-04 @ 22:23:20
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0