Bloggtips

Här är några tips för att din blogg ska bli bra och tillexempel med på topplistor och sådant..'

♥ Fixa e fin design som du själv tycker passar med bloggens innehåll.
Om du inte har photoshop elr liknande kan du fråga ågon som har blogghjälp! Men du ska inte betala nåt!
Så om någon har att de kostar pengar så ska du fråga nån annan

♥ Skriv ofta! Skriv inte bara 2-3 inlägg om dagen för då tröttnar dina läsare! Skriv minst 5 är mitt tips!
Jag skriver ungefär 10 per dag på vardagar och 40 på helger!

♥ Skriv om saker som intresserar dig som du vill dela med dig av.
Du kan okså skriva om din dag och lägga in bilder du själv tagit elr från google.se

Kommetera andra bloggar!! Då har du chansen att lära känna nya människor och få fler besökare och få inspiration från andra bloggar!

♣ Skriv in ditt lösenord o sådana uppgifter i din dagbok elr anteckningsblock så att du kommer ihåg.

Det var mina tips som jag brukar använda och jag är ju högst upp på topplistan varje helg så de borde ju funka!


Hej svejs //sofia


Kommentarer
Postat av: Stephanie

Vad menar du med topplistan? Hur ser man det??

2008-04-12 @ 18:57:36
URL: http://stephanieaboud.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0