Can´t belive

Jag kan vekligen inte fatta att jag ligger 2:a på listan igen!!!
Varje vecka sen jag startade bloggen har jag vart med högst upp på listan!!
Men de dåliga är att jag aldrig får kommentaer så att jag kan se era underbara bloggar okså!

Här är listan så att ni kan själva se!

  • Sigrid
  • sessan11
  • maggs
  • T J O P P E
  • | Ämmläähn.
  • mayflower
  • Mielleux.
  • F a s h i o n g i r l
  • Ida Linnéa Karlsson
  • UNDERBARACLARA
  • Josephine
  • .
  • Blogg a la Derblom
  • suppose
  • Bea och bilder.
  • Bobbie
  • hailan
  • L.
  • Annapanna
  • bellisima- the asian edition
  • jamtlandspower
  • maria
  • thoughtsoffhermind
  • mignonette
  • KiwiQue
  • Ultimate Nicole
  • miatia
  • CommanderKeen
  • T
  • Zarb
  • missawesomeness
  • vinyl
  • en timme
  • värsta grymma tjejen
  • emma nygren.
  • Zaaurah
  • Folks
  • sabinakarlsson
  • MODIGH
  • you want a piece of me?
  • Linsan
  • Da Jerk
  • babychillie
  • Malin & Majas
  • Ninast
  • addiction
  • Alexandra's favoriter
  • dagbok av en leopard
  • .
  • Maigiz
  • En trebarnsmammas vardag
  • © Blingbling
  • Modeskytt
  • Martinsson
  • NIPPERTIPPAN
  • Och så kom Malin
  • Majsan filosoferar
  • These words are my heart and soul
  • novas
  • sommarflicka...

  •  


    Kommentarer

    Skriv något snällt här:

    Vad heter du?:
    Kom ihåg mig?

    din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

    Din bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0