God morgon


Oj vad tidigt jag gick upp idag! Bara 9 ojj de var inte likt mig!
Jag gick ju o la mig 11 så de kanske var därför.
Men över till min dag nu.-
Idag ska jag åka till landet och sen vet jag inte riktigt mer än att blogga
Och jag blir verkligen sur när jag får reda på att Blogg och webblogg.se ska läggas ner tack vare Allers.
Är de tidningen Allers elr vad`?
Jag har några föreberedda  inlägg idag!
Här är de
Frukostinlägg
recept på buffé frukost med kompisarna
Hur är du på nattklubben och hur bakis blir du?
Vad är du? Bitch fjortis eller Emo? Ett test alltså
Kommer ni ihåg? massa gamla program på tv.

Sedan kommer de självklart massa till! Som ni vet så skriver jag 30 inlägg varje dag för att ni inte ska tröttna!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0