Hem

Nu har jag kommit hem från bromma där vi kollade på hus
De var ganska fina men behövde ordnas så vi får se om vi ska köpa nåt,
Men jag vill verkligen flytta från de här gettot jag bor på asså-
Men nu är jag trött så jag tänker bara svara på era söta och snälla kommentarer och besöka lite nya bloggar medans jag kollar på Kitty och holywoodmysteriet.
Jag längtar till imorgon! Jag vill verkligen inte byta skola om vi flyttar jag kommer sakna Klara,Vanessa,madde,alice då! mest vanessa eftersom henne har jag vart med längst.
Det är svårt att släppa sina kompisar och den bästa läraren i världen bara sådär,
Jag kommer få gå i en skola i stan men den kanske är jättesvår!!!
Men  nu ska ska jag kollla vidare på filmen så jag måste gå.
hej svejs
  Denna bild fick jag på ett mejl av Andreas när han var oss sin farmor!!
Hur gulligt som helst! Han är bäst! Har du nån som du verkligen älskar mest i hela världen?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0