K:fem med nya kompisar!Måndag 31 mars

(Inlägget skrev jag igår på wordpad eftersom bloggen inte funkade därför handar de om igår och inte idag)
Skriver om idag i nästa inlägg men ni tyckte inte de var kul att läsa men jaja.

Idag var det jätteroligt i skolan för första gången!!! Vi hade en snabb dag med rolig jumpa och jag var med Madde,Alice,Klara,Vanessa hela dagen.
Jag orkar inte skriva om i skolan eftersom de roliga hände efter skolan som vanligt haha!
Vi gick till K:fem i vällingby och kollade på kläder och smink. Vill ni höra en rolig sak=??
Jo på kicks så skulle min kompis köpa foundation och då var det en kille som hade foundation,läppglans och allting och när vi frågade honom om foundationen passade min kompis hudfärg så tog han skiiitmycket och provade på sin hand,han bara ::jag vet inte riktigt för jag har inte provat den här själv.
Vi bara -ääh självklart du är kille du ska inte prova foundation liksom men vi sa inte det men alla tänkte det,
Sedan så provade jag ett läppglans och de var så jävla dåligt! De sved på läpparna och gick inte bort efter 5 timmar!!!! Så jag fick vänta aslänge! Sedan gick vi och fikade och jag tog en pago och 2 små¨chokladpraliner och gissa hur mycket de kostade!! 60kr man kan fan köpa 6 cheeseburgare  på donken för de elr hur många muffisar som helt på donken! Donken är alltid bäst och min syrra äter där varje dag och hon e inte tjock'!!
Men en sak är säker! Killar ska inte ha smink och man ska fika på donken om man e ekonomisk.
Men som blondinbella och de där andra de är ju 17år och bor i innerstan och kan liksom bara gå till NK och fika när som helst! För mig tar de 40min att åka till stan och sen e jag bara 11 så jag  får inte ens åka dit!
Men nu kommer lite roliga inlägg istället!
Hej då


Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0