Kom hem från dödssamtalet

Förlåt för dålig updatering men jag har vart upptagen hela dagen.
Jag har funderat över att byta design igen!
Till lite mer rosa... asså för de e gladare och mer jag!
Jag ska skriva i ett annat inlägg om hur jag vill att den ska se ut,
Så hoppas jag att nån vill hjälpa mig såklart:)
Jag har haft utvecklingssamtal idag och de gick jättebra! Jag hade godkänt i allt!!
De var bara några ordförråd i engelska jag skulle träna på.
Sedan har jag haft skitkul i skolan! Jag va med madde,alice,vanne,klara och vi skrattade och pratade hela tiden!
Men nu ska jag försöka fixa bloggen i paintNet men de kommer nog inte gå så bra,,,,

Hälsa mig lycka till!

Kram// sessan

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0