Lördag

Idag har jag inte bloggat nånting eftersom jag har haft fullt upp från 9 till 6!
Men jag ska berätta allt med text och bilder!

Jag vaknade klockan 9 och åt frukost och allt sådant,sedan så åkte jag o papsen,mamsen till solna för mamma skulle klippa sig så vi lämnade av henne och åkte sedan till strandvägen där vi klev på cinderella till sandhamn! De var ganska mycket folk för att vara pemiär på säsongen.
På båten så spelade vi kort,pratade och åt mat. Jag åt köttbullar med potatis o lingon till lunch! MUMS
Sedan så var vi framme och då gick vi och kollade på båtar! De var bara lyxbåtar och yacher.
Minst 9 miljoner båtar! Jag är jättebåtsugen så jag spricker snart!
Sedan så kom de in nya båtar hela tiden! En 60årig gubbe hade en skitcool sport sea ray! de såg lite konstigt ut
Sedan så köpte jag en FRIDA tidning och vi fikade och solade.
Sedan så kollade vi in lite fina båtar o tiden gick fort så sen kom cinderellla och vi åkte till strandvägen igen
När vi kom fram så åkte vi till farmor på sjukhuset, De var läskig personal,pensionärer!
Men farmor var glad och jag fick 200kr för att jag hjälpte till!
Sedan så åkte vi hem och jag har därför inte hunnit blogga o sedan fick jag en kommentar om att jag skulle skaffa ett liv och inte bara vid datorn! Jag ska svara på de!

Jag sitter vid datorn ungefär 4 timmar om dagen på helgerna annars 1 och jag skriver ganska fort och då blir de många inlägg och jag har inget liv! Jag bor på värsta gethot jag har trista föräldrar o mina kompisar orkar aldrig göra nåt så därför sitter jag vid datorn! Och idag spelar åldern ingen roll för idag så röker tilloch med 12¨åringar och ingen bryr sig'! Och jag har aldrig nåt att göra därför har jag blogg!
Men okej,,jag ska inte blogga lika mycket då så ska ni få se hur kul de blir!

 LIknande sandhamn idag!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0