Måndag

Idag så vaknade jag väldigt tidigt och var jättemorgon pigg!
Kanske var de för att jag skulle få använda min nya jacka!
Men jaja över till dagen! Morgonen är inge viktig!
Först så hade vi lite språk så vi snackade igenom lite olika franska spanska och tyska- Ganska roligt
Sedan på kortrasten var de ganska jobbigt!
Som vanligt så kastade Vanessa mina saker runt hela klassrummet och skrev mitt namn på tavlan så jag fick sudda hela tiden och sen så hittade jag inte mitt sudd heller!! Och de värsta av allt!
Jag hade glömt bort att de skulle samla in alla böcker för vår klass idag!!! Jag som hade glömt att slå in de!
Och jag som användt min engelska bok hela tiden och den e helt  vikt och skrynklig ¨för jag hade glömt att slå in den! Så jag måste betala den bara för det" Men en hundring e inte så farligt ändå-
Men jag ska börja slå in böckerna nu framöver!
Sedan hade vi väl vanliga lektioner och sedan gymnastik! Jag hatar de verkligen!
De skulle vara en annan sak om de liksom var löpning elr gympass istället för några jävla lekar!! Man blir inte smal för de elr får muskler! Så jävla onödigt!! Sen bor jag ju på värsta stället okså så jag måste komma på vilken sport jag vil börja på för att få fler kompisar! Så man har nån att fika med efter plugget elr shóppa!
Men mitt liv e ingen dans på rosor precis! Jag längtar till sommaren när vi kanske ska flytta,köpa båt och åka på kollo! LÄNGTAR SÅ MYCKET! Men jaja-
Sedan så har jag bara vart hemma men har inte kunnat blogga för min syrra är på sitt glada humör idag så har inte kunnat sno henens data o då får man använda min o den är verkligen jättebra! (menar  inte)'
Men nu måste jag leta upp inslagningspapper o penna o sudd till imorn och sedan måste jag komma på en present till Andreas okså! Jäklar han fyller år om en vecka o jag har inte köpt nåt! Jaja jag bjuder honom nog på bio och fika de kan vara en bra present okså? Eller biljetter till en MotorJAM grej? Jag suger på presenter till killar.
Några tips på presenter som kostar under 1000kr´till en pojkvän som hatar fotboll o älskar trummor.motorsport,hockey??

 Kanske en trumlektion?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0