Min dag Valborg

Nu ska jag inte skriva om min morgon utom bara dagen.
Idag hade vi bara SO och matte och svenska och resten var mer roliga saker

Jag var med vanne,madde,alice,klara som vanligt och vi pratade och sedan under lektionen skulle de störa mig eftersom de tycker jag är så rolig när jag är sur! De skrev mitt namn över hela whiteboard tavlan och tog min skrivbok o läste. Men Sara gjorde så att de slutade
Sedan var de äcklig pytt i panna idag som var fööör kryddad!
Sedan var de  talangjakt o de har jag redan lagt in bilder på.
2 Jätteduktiga dans-tjejer vann.
Sedan så skulle vi samlas ute för att sjnga vårsånger o sjunga in våren men ingen sjöng haha bara lärarna.
Sedan så skrek alla sina vårskrik så de bara sved till i öronen! Tänkte spela in men ville inte att ni skulle lida"!
Sedan så har jag städat huset och valt kläder nu-
Sedan gjorde jag en videoblogg men jag la aldrig in den för jag lät så bitchig i videon-
Snart kommer mina kussar o de ska bli sådär:)
Men nu ska jag skriva mer roliga saker!
Ikväll blir de grillad fläskfilé med klyftisar och grönsaker. Men min  släkt kommer säkert äta upp allt! Haha
Senare ikväll kommer vi nog busa så jag undrar om ni har några bus-tips så skriv de! I en kommentar!
 
Våren är här! Är den det hos dig okså?

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0