Snälla kommentarer

Hejhej:)
Jag ska snart skriva om min dag för de har hänt ganska mycket och sedan ska jag ge ut ett recept men nu skulle jag vilja säga några saker bara!
Jag läste just den nyaste kommentaren och såhär står de i den:

Jaa, det tycker jag verkligen att du ska göra!!
jag läser din blogg VARJE dag och är en trogen läsare :)
lägg upp en bild på dej själv :D

Eftersom jag aldrig litar på internet så kommer jag inte lägga ut en bild elr kanske en om  fler vill.
Denna kommentar står de ingen avsändare ifrån o de e lite skumt....
Men men ni tycker säkert jag e töntig men jag måste fixa såntdär högerklickskydd först! Nån som vet hur man gör????


Kommentarer
Postat av: anna

haha... oj då, jag hade kanske råkat glömma att skriva mitt namn :P
men jag har ingen blogg tyvär så därför kan jag inte länka till någon blogg :(
men jag ska nog skaffa en så jag säger till och hoppas på att du kommer läsa den isåfall :D

2008-04-25 @ 16:33:07
Postat av: Nilla

Det spelar ingen roll om du har högeklicks skydd eller ej för man kan fota hela skärmen med allt som är uppe och sedan klistra in i ett fotoprogram och då ha de ändå bilden på dig, så vill du inte de ska ske borde du inte lägga upp nått.
:)

2008-04-25 @ 18:11:01
Postat av: susan

sofia det spelar ingen roll .. man kan bara markera bilden och sen klicka på ctrl c och sen när man ska klistra in så klickar man på ctrl v .. så det spelar ingen roll ifall du har högerklicksskydd eller inte .. (:

2008-04-25 @ 21:21:01
URL: http://likesusan.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0