SO

Nu är jag stressad för att jag ska göra min resrutt till SO men jag fattar inget av en karta!!
Måste ha hjälp av pappa men han tänker bara på farmor som dampar och farfar som sitter ensam och sedan så måste jag blogga samtidigt så jag håller med att alla som bloggar blir sönderstressade snart!¨
Jag kanske ska byta till tjejsajten senare.... Gör de er något?
Sedan så fuckar blogg.se sig hela tiden så de e tur att jag inte har den!
Men nu ska jag äta chokladpudding med lite grädde! Mums
Sedan blir de andra avenyn och en långfilm men jag vet inte vilken....
 Vill se!! Hoppas inte lollo har spelat över den!

Kommentarer
Postat av: koolakattis

Svar:
Om du klickar på "Before" i inlägget så finns det en förklaring :)

2008-04-13 @ 19:37:42
URL: http://koolakattis.blogg.se
Postat av: jessica

svar: jodå min helg har varit helt okej. har mest tagit det lungt. hur har din helg varit?
puss och kram ha en bra dag :)

2008-04-14 @ 09:11:34
URL: http://jessicasellgren.blogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0