Tandställning.piercing,tatueringar

Jag undrar om någon av er har tandställning elr piercing elr tatueringar?
Själv tycker jag de e äckligt med piercing o tatuering men tandställning verkar vara ganska jobbigt att ha men helst av de där 3 sakerna skulle jag ha tandställning. Men vissa som har tandställning,man ser inte deras tander,
Som blondinbella jag såg de där på vakna med the voice o där de såg ut som hon inte hade några tänder.
Men liksom de e inget klagomål för hon kan inte rå för att hon har tandställning, Här är klippet med blondinbella.

 Vilket föredras


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha hur kan du gemföra tandsällning som är ett måste för vissa och sen pircingar och tattueringar? Hmm

2008-04-25 @ 18:13:40

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0