Tisdag 8 april

Nu kommer mina dagar som jag ska berätta om i några inlägg här föröver.
Jag tänkte börja att berätta om Tisdagen.

Jag gjorde mig i ordning o åkte till skolan som vanligt och sedan var jag bland de första i korrridoren som vanligt.
Vi hade bara vabliga tråkiga ämnen men de var ganska kul på SO som vanligt-.
Jag och vanessa vi skrattar nog bort lika mycket tid som går på lektionen haha.
Men vi ska skärpa OSS! Fast de går nog inte haha, för varje gång jag försöker vara ordenlig då börjar jag gapskratta haha. Jag är ingen ´plugghäst som min syrra tror! Jag är en skratthäst som alltid måste ha kul!
Men ändå är jag godkänd i alla ämnen o alla nationella prov så jag kan lika gärna fortsätta ha kul i skolan.
Sedan hade vi Träslöjd och de var jättekul som vanligt!! Jag  och vanessa gjorde en stuga av småpinnar.
De var jättekul men jag skrattade så mycket att jag nästan tappade sågen haha!
Sedan efter skolan så gick jag hem till vanessa och vi gjorde läxorna och hade massagesalong och lekte gömmaleken och klädde ut oss till tanter. De var jättekul!
Sedan skulle jag hem och då kollade jag bara på Sverige Campar och Klass 9a-
Ni kanske tycker jag e konstig men jag tycker inte om nåt av de programmen eftersom klass 9a är de bara tjafs i.
Sverige campar är lite för svensson aktigt. Båt är mycket roligare och mysigare än att campa!
Sedan så gick jag och la mig och läste min tråkiga historia.
 Honom läser jag om! Han har verkligen ett långtråkigt liv asså!

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0