Valborg!

Idag är de valborg och de är då alla ungdomar dricker sig fulla och tror att de är jättecoola och tuffa.
Men det är kvartom och dom kanske inte ens vet att om en polis ser en minderåring dricka ikväll så kommer de ta sprit/öl burken/flaskan och hälla ut! Och sedan direkt runga föräldrarna! Så tänk på de ikväll när ni festar
Men till nåt helt annat- Jag har kommit på vad jag ska ha på mig: Jo en svart tunika med svarta strumpbyxor och till klänningen ett rosa sidenband o halsband o vita pärlörhängen och ballerinaskor. Vad sägs?
Ikväll kommer mina kusiner och hennes kompis
Vi kommer vara i solna eftersom de har allt där! Karuseller,lotterier,brasa,uppträdanden!
Blir inte så jättemycket bloggning ikväll eftersom ni vet varför:)
Men nu måste jag göra nudlar till min jobbiga syrra som tar mig som en jävla slav.
Hej då.,

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0