Vårrensning i bloggen!

Nu tänkte jag vårrensa bloggen eftersom jag har gjort mina läxor och allt sånt tråkigt och sedan kommer familjen hem om 2 timmar så jag kan ha datan i 2 timmar.
Men över till rensningen, jag kommer skapa nya kategorier och rensa gamla inlägg och kanske sätta in gamla inlägg i bloggen och sedan ska jag skriva massa kommentarer till andra bloggar okså för att vara snäll.
Sedan så kommer bloggen få lite nytt inehåll.
Dessa saker kommer ändras på:

Finstavning (Inga slarvfel elr stavfel)
Lagom med inlägg (inte skriva typ 199999 inlägg per dag för då hinner ni aldrig kolla in alla)
Dagboksinlägg (Varje dag skriva om min dag! Ett måste nu i bloggen!)
Outfits (Nu när jag har ny kameramobil ska jag sätta in lite outfits om jag bara får in USB kabeln haha)

Ja de e de jag nu kommit på! Juste jag hållde på att glömma: Jag kommer inom kort sätta in en bild på mig som profilbid! Missa inte de om ni undrar hur jag ser ut.

Tjiiiingeling

Kommentarer

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0