Andra Avenyn

Nu har jag gjort lite småfix blandannat...

Att namnsdagsnamnen står
Nedräkning till nyår
Lagt in en kalender
(Fixat så att profilbilden syns) ska göra inom kort
Jag har ändrat orden som står när man skriver kommentarer!

Nu saknar jag bara min statistikmätare och jag vet hur man gör den men den kommer alltid på fel ställen typ som uppe eller längst ner men jag vill ha den under min kalender!

Men nu ska jag bara försöka fixa en profilbild och sedan kolla på andra avenyn och äta apelsin som vanligt!
Massa bloggning kommer ¨på måndag nästa vecka"
Jag drar ju till sälen imorn och har ej tillgång till dator

Kommentarer
Postat av: fanny

nu har jag frågestund på bloggen min så ställ gärna en fråga eller två, hoppas du får en fin kväll!

2008-02-27 @ 18:24:00
URL: http://papperssax.webblogg.se

Skriv något snällt här:

Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

din mejl eller epostadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0